حرف‌هایم

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

حدود هشت ماه پیش در وب‌لاگ کلاس دانش‌گاه‌مون مطلبی رو گذاشتم با عنوان « فیدلی، نرم‌افزاری برای مدیریت زمان ». اون موقع نیاز به آشنایی با این نرم‌افزار رو به شدت بین بچه‌ها احساس می‌کردم و اون رو نوشتم. حالا بد ندیدم که در وب‌لاگ خودم هم منتشر کنم، شاید عده‌ای رو از گشتن‌های بی‌هوده نجات بده، ضمن این‌که وب‌لاگ‌های کم‌به‌روزشونده‌ای مثل وب‌لاگ من! به فراموشی سپرده نشن. کامل‌ش رو در ادامه بخونید..


برای خودم زیاد می‌نویسم.. یعنی گه‌گاه باری رو از رو دوش ذهن و دل‌م روی کاغذ پیاده می‌کنم تا ببینم چی به چیه اصن. توی این پیاده‌سازی‌ها خود به خود تحلیل رخ میده و نتیجه‌گیری، چیزی که اگر ذهن رو به حال خودش رها می‌کردم هیچ وقت فرصت بروز و رخ دادن پیدا نمی‌کرد. حرف زدن، خلوت کردن، فکر کردن، نوشتن و محاسبه‌ی نفس، همه کمک می‌کنن این انسان ظاهری که فکر می‌کنیم هستیم، به اون چیزی که واقعا هستیم نزدیک‌تر بشه. کاری که روان‌شناس و مشاور و مسالک دینی و عرفانی گاها داعیه‌دار انجام‌ش هستن..

این‌ها رو برای این گفتم تا به مطلب دیگه‌ای برسم. خواستم بگم خیلی دوست دارم توی بلاگ‌م بنویسم، آدم‌های دیگه ببینن و یک ارتباط مجازی بین من و اون‌ها شکل بگیره، و به نوعی فرصت بروز و ظهور درون‌م رو برای آدم‌های دیگه داشته باشم. چیزی که توی این فضای مبتنی بر اچ‌تی‌ام‌ال خیلی راحت‌تر از دنیای مبتنی بر برخورد حقیقی رخ میده! چیزی شبیه گفتن حرف‌های در گوشی از پشت آیفون به پدرت ( شبیه یکی از سریال‌ها! )

دفترچه نویسی