حرف‌هایم

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۱ ثبت شده است

بالاخره بیدق هم بیانی شد.

بعد از رایزنی هایی چند با دوستان،تصمیم بر این شد که اسباب واثاثیه رو جمع کنیم و از بلاگفا قصد بیان کنیم.

البته لازم میبینم همینجا از دوست گرام، حاج علی آقای حاجی اکبری! و دوست دیگرمان آقای یانون دیزاین دات کام!! کمال تشکر رو به جا بیارم به خاطر دعوتنامه ای که به بنده ارسال کردن.که اگر نمیکردن احتمالا هیچ گاه از بلاگفا دل نمیکندیم.

در آدرس جدید فقط beydagh به beidagh تغییر یافته و blogfa هم faش را از دست داده و com هم به  ir بدل شده.آدرس نهایی هم شده این:

beidagh.blog.ir

 

از دوستان وبلاگدارم میخوام که اگر به این وبلاگ لینک دادن،لینکها رو تصحیح کنن. در ضمن بنده 5 عدد دعوتنامه ی دست نخورده دارم که میتونم برای هرکسی که مایل باشه بفرستم.اگر رفقا خواستن اعلام کنن.(ترجیحا در آدرس جدید).

 

_ همه ی دین داریِ من به این دو انگشتر است.وقتی این دو تا را به دست دارم،احساس...
_دین داری...دین داری... می شود دین دار خیلی چیزها را نداسته باشد؛ انگشتر،جای مهر روی پیشانی،محاسن،عبا و عمامه...اما بدان! دین دار حکما دین دارد... جوان!اوج دین داریِ ابوالفضل العباس،که آقای همه ی لوطی های عالم است،می دانی کجا بود؟ ختم دین داری اش کنارِ علقمه بود.جایی که اصلش دست نداشت،تا دستش انگشت داشته باشد؛ اصلش انگشت نداشت تا انگشتش انگشتر عقیق و فیروزه داشته باشد...
                                                                                                        
"منِ او-رضا امیرخانی"

 

کجایند کوروش پرستان و وطن دوستان افراطی که غافل از تو اند؟ کجایند که ببیند پارسیان نیز در سوگ تو هستند یا ابا عبد الله...

 
سوگ پارسیان